tisdag 18 september 2012

Min Hattanalys :'D


Hattanalys
Vit Hatt
Jag heter Anima och är 12 år. jag har 2 skyskon, en bror ( Immanuel 10 ) och en syster ( Zelda 2). Min mamma heter Anna och min pappa heter Martin.
Gul Hatt
På min fritid gillar jag att vara med kompisar, hålla på med datorn och läsa noveller. Jag gillar det för att man har roligt och blir glad, och jag tycker om att läsa för att det är spännande och det är kul att se vad andra skriver.
Svart Hatt
Jag hatar Spindlar! Det  är det äckligaste som finns! Något som jag inte är bra på är basket och fotboll. Jag är nog inte så bar på det för att jag tycker det  är tråkigt och jag gillar inte bollsporter så mycket, ibland är det roligt men inte annars.
Röd Hatt 
Jag älskar Justin Bieber! Jag älskar honom för att han sjunger jätte bra och han är söt och han har jätte bra personlighet + att han är bäst! Något som jag är bra på är nog Mattematik, Det är typ ett av mina bästa ämnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar